Friday, August 15, 2008

bapa rao on freedom, this time of expression

aug 15, 2008

bapa rao talks about how we lack freedom of expression, and about how the communists are utterly hypocritical. but of course we knew that part. appropriate again for independence [sic] day. i am getting cynical in my dotage.

---------- Forwarded message ----------
From: K.V. Bapa Rao


Tranquil said...

antonio maino ,an Italian, a roman catholic, is at predaciously insidious extermination of Vedic Hindu Dharmam.

Reasons for Pinochet like ruthless press in India:

" NDTV: A very popular TV news media is funded by Gospels of Charity in Spain supports Communism. Recently it has developed a soft corner towards
Pakistan because Pakistan President has allowed only this channel to be aired in Pakistan . Indian CEO Prannoy Roy is co-brother of Prakash Karat,
General Secretary of Communist party of India.His wife and Brinda Karat are sisters.

India Today which used to be the only national weekly who supported BJP is now bought by ndtv!! Since then the tone has changed drastically and turned into Hindu bashing.

CNN-IBN: This is 100 percent funded by Southern Baptist Church with its branches in all over the world with HQ in US. The Church annually allocates
$800 million for promotion of its channel. Its Indian head is Rajdeep Sardesai and his wife Sagarika Ghosh.

Times group list:
Times Of India , Mid-Day, Nav-Bharth Times, Stardust, Femina, Vijaya Times, Vijaya Karnataka, Times now (24- hour news channel) and many more. Times Group is owned by Bennet & Coleman. 'World Christian Council' does 80 percent of the Funding, and an Englishman and an Italian equally share balance 20 percent. The Italian Robertio Mindo is a close relative of Sonia Gandhi.

Star TV: It is run by an Australian, who is supported by St. Peters Pontificial Church Melbourne .

Hindustan Times: Owned by Birla Group, but hands have changed since Shobana Bhartiya took over. Presently it is working in Collobration with Times Group.

The Hindu:
English daily, started over 125 years has been recently taken over by Joshua Society, Berne, Switzerland . N.Ram's wife is a Swiss national.

Indian Express: Divided into two groups.

The Indian Express and new Indian Express (southern edition)

ACTS Christian Ministries have major stake in the Indian Express and later is still with the Indian counterpart.

Eeenadu: Still to date controlled by an Indian named Ramoji Rao. Ramoji Rao is connected with film industry and owns a huge studio in Andhra Pradesh.

Andhra Jyothi: The Muslim party of Hyderabad known as MIM along with a Congress Minister has purchased this Telgu daily very recently.

The Statesman: It is controlled by Communist Party of India. Kairal TV: It is controlled by Communist party of India (Marxist)

Mathrubhoomi: Leaders of Muslim League and Communist leaders have major investment.

Asian Age and Deccan Chronicle: Is owned by a Saudi Arabian Company with its chief Editor M.J. Akbar.

The ownership explains the control of media in India by foreigners. The result is obvious".

And very much controlled by marxists with a heavy dose of overfeigned 'concern' for Hindus of India too, to appear ohsofair and square.

Varsha Bhosle another fearless columnist of rediff , was held out threats by marxist goons and thus muzzled.

Tranquil said...

>>appropriate again for independence [sic] day. i am getting cynical in my dotage>>.

Not at all.

My late grandfather who had literally SEEN partition massacres ( my grandmother narrated only 2 insides liquefying massacre on Hindu women out of compassion towards me) would RETORT always with RAGE whenever He heard shouts of Vandae Maatharam with:

" Varudhey Moothiram ".